Vårväder




Började sent idag också, så då gick Daniel och jag till vägen med våra tuffa solbrillor. Väl på skolan fick jag toka mig med min Cisi, vi gick till Hemköp och köpte lite riskakor för vi hade inte så mycket pengar men vi var lite hungriga... Hon gör mina skoldagar så braa!

Imorn ska jag till Pato på morgonen för jag börjar inte förän  vid 12. Så jag åker från han till skolan där Cisi och jag ska göra ett kollage hade vi tänkt ? ;D

Snart är det helg och den ska jag tillbringa tillsammans med Emma och Pato för vi ska sova hos Pato medan han har lan. Men Emma och jag ska underhålla oss med film, gotta, Birsta och varandra! Det är vi duktiga på. Jag är så glad som har så underbar vänner, trots att jag inte träffar alla så ofta så vet jag att de finns där. (Vi måste ses Paula Mellberg...Fika? Waynes? Long time ago? Miss you?)

Nu ska jag sticka lite och se på Big Brother. PÖSS

Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles


Kommentarer
Postat av: paulis

alltid, alltid finns där.

2009-03-18 @ 18:53:37
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0