YES!!


Idag har jag köpt min studentklänning!! Superhappy!! Det tog inte så lång tid eftersom att jag har spanat runt på den lite tidigare, och idag slog jag till! Nu ska jag bara hitta skor till den och lite accessoarer! Imorgon ska jag kika på ett par sneakers jag hittade idag i Sundsvall, mums. Måste köpa ett par nya eftersom typ de flesta av mina skor är det hål i så jag blir blöt om fossingarna ;/

Imorgon ska vi ha en "Dag om droger" på skolan.. Hmm.. Får se vad det är, jag vet iaf inte riktigt var vi ska vara men vi får hoppas på det bästa! Efter det ska kanske älsklingen komma till mig efter att han har jobbat :) Men jag kommer ändå måsta plugga hela kvällen, KULIGT...

Har smetat på mig Brun utan sol idag också eftersom jag inte får sola i solarium på ett tag... Så lite färg vill jag nog ha, ja tack!

Nu ska jag försöka hålla mina "rutiner" jag har börjat med.
Ca 21.50 - 22.15: Ta bort smink, borsta tänder osv
Ca 22.25 - 23.00: Läsa, prata i telefon, relaxa
23.00: SOVA

Följde de där rutinerna ganska bra förr i tiden. Får se om jag lyckas igen! Nu ska jag ringa pälsklingen och sedan läsa. PEACE

So don't you worry about
people hanging around
They ain't bringing us down
I know you,
and you know me
And that's all that counts


Pussycat Dolls - Stickwithu

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till köp av klänning ;) Själv måste jag göra ett jäkla ryck och leta utav bara fan :P

2009-05-05 @ 10:27:11
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0